Re: [ot]Re: sprzedam nagrywarke

Autor: Tadeusz Włodarczyk (twlodar_at_pse.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 13:38:26 MET DST

On Tue, 07 May 2002 13:15:50 +0200 _Radoslaw Sokol_ wrote:

> _Choć_ częściowo. Znaczy: czasem obficie, a zazwyczaj wystarczająco,
> by dana osoba sobie poradziła, o ile wykazuje choć minimum własnej
> inicjatywy.

Liczenie na inicjatywę osoby, która zadaje pytanie byle gdzie, bo się jej
nie chciało wpierw poszukać, to chyba zbyt duże zaufanie do ludzi..

> Są przeszkody. Nie czytuję pcom.win9x i nie mam zamiaru jej czytać :)

Niestety, wiele osób, które mogłyby pomóc na tej grupie też dało sobie
z nią dawno spokój.

> Ano, jest. Nie zauważyłeś, że tak nigdy nie napisałem? :)

Zauważyłem. Jednak udzielenie odpowiedzi na pytanie NTG niesie za sobą
informację, że i tak jakąś odpowiedź się dostanie. Niczego to nie uczy
postowicza.

> Ogłoszenia są do ruszenia, choćby po stałych fragmentach treści
> (linki np. do Allegro) czy tematu (np. słowo "sprzedam" w temacie).
> Takie właśnie regułki będą (prawdopodobnie) obiązywały.

Niby lepsze to, niż nic. Ale efekt będzie odwrotny. Teraz takie spamy
wycinam w KF, potem prawdopodobnie już nie dam rady..

> Nie mogę -- ustaliliśmy, że nie będzie kasowania "po osobie".

Bo to też nie jest wyjście. Zmiana pola from lub adresu mailowego, z
którego się postuje, to po prostu pikuś.

> Zdecydowanie -- taka opcja też była rozważana i została odrzucona.

Pamiętam. Ze względu na utrudnienia (niestety, wyciąłeś o wydłuzeniu czasu
oczekiwania na odpowiedź) oraz ilość osób potrzebną do płynnego
moderowania - ta opcja musi jeszcze poczekać na przekroczenie masy
krytycznej.

> Problem w tym, że jest to rozwiązanie dobre dla pojedynczej osoby,
> lecz nie chroni grupy dyskusyjnej jako takiej.

To miłe, że identyfikujesz się z grupą. Nie bierz jednak na swoje barki
misji ochrony grupowiczów. Rozważ raczej, czy będzie Tobie wygodniej z
cancel-botem.

> Jakąś poprawę na pewno wprowadzi. Usunie przynajmniej ogłoszenia,
> których co prawda bardzo wiele nie ma, ale parę(naście) miesięcznie
> pojawia się.

Sam rzekłeś..

pozdrawiam
tadzik