Re: [ot]Re: sprzedam nagrywarke

Autor: Tadeusz Włodarczyk (twlodar_at_pse.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 13:02:30 MET DST

On Mon, 06 May 2002 13:13:06 +0200 _Radoslaw Sokol_ wrote:

> Problem w tym, że pl.comp.pecet straszliwie się rozrósł. Kiedyś
> 100 postów dziennie to było dużo, teraz jak się pojawi 300 w ciągu
> dnia, to się specjalnie nie dziwię. Nie byłoby w tym nic złego,
> gdyby nie fakt, że w znacznie szybszym tempie przybyło spamu
> i artykułów nie związanych tematycznie z grupą.

Nie wiem, czy skojarzyłeś, ale wzrost liczby postów niekoniecznie oznacza
zmianę jakościową postów. Poprostu, więcej osób ma dostęp do sieci, więcej
osób pisze.

> Przy 100 artykułach dziennie można było te 10 wątków "skillować"
> i mieć spokój, ale przy np. 300 jeśli 60 postów jest NTG, to
> przeglądnięcie samo (w celu poblokowania wątków) zajmuje po
> prostu wyraźnie więcej czasu.

jw.

> Mógłbym na to machnąć ręką, pisać jak dawniej (lub wręcz nie
> pisać, gdyby grupa stała się jeszcze bardziej nietematyczna),
> ale przyzwyczaiłem się przez te dobrych parę lat do pl.comp.pecet
> i chcę, żeby poziom tej grupy był przynajmniej tak wysoki, jak
> dotychczas. Wiele razy zdarzały się tutaj rzeczy, które nie
> powinny mieć miejsca, ale w porównaniu z innymi grupami na
> razie i tak jest nieźle :)

Po prostu nie przybyło grupie Radków Sokołów, by rozłożyć obciążenie :)

> I tu masz wytłumaczenie, skąd to moje przejście na stronę "NTG".
> Zapoczątkował to chyba Grzegorz Szyszło, teraz już nie pisujący
> na grupę (chyba się zniechęcił zbytnim "zwindowsowieniem" grupy),

Cóż, rozpoczął ciężkie boje na pcoa, a to wyczerpuje.. :)

[...]

Szlifuj KF.

pozdrawiam
tadzik