Re: TFT - czy juz ??

Autor: Rafał Tomasik (rafal_at_zt.kielce.tpsa.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 13:13:15 MET DST

/// Kaszpir /// wrote:

> Trochę nie rozumię tego wyjasnienia. Jesli chce Pan wydac 3000zł na kiepski
> panel 17" (za tę cenę napewno nie znajdzie Pan dobrej klasy panelu 17" ,
> śmiem nawet wątpić że znajdzie Pan dobry panel 15"
> to czemu nie przeznaczyć tej sumy pieniędzy na swietnej klasy monitor 19" ?

moze ja spróbuje odpowiedzieć :

1. bo czujemy potrzebę skoku w nową jakość
2. nie każdy moze sobie pozwolić na kupno monitora 19"
    ze względu na rozmiary (powiedzmy, że zakładam iż ktoś mieszka
    w bloku) a dobrze wiemy, że nie ma monitora 17" który jakością
    dorówna 19" (a szkoda)
3. decyzja o kupnie monitora CRT to jak gdyby kontynuacja
    tej samej jakości i blokada pieniędzy na najbliższe 2, 3 lata

uważam, że jeśli ktoś posiada jakiś średni monitor 17" chce teraz go zmienić
zaraził się juz LCD i teraz waha się nad jego kupnem,
bo jakość jeszcze go nie zadawala,
to idealnym rozwiązaniem dla niego jest po prostu :

_POCZEKAC_

a kupno dobrego monitora CRT 19" nie rozwiąże jego problemów
bo LCD i tak bedzie za 'nim chodził' ;-)

Rafał

ps.
idealnym rozwiązaniem jest chyba praca na dwa monitory
(dla tych co mają kartę dualhead)
przez kilka dni tak pracowałem, ale w końcu wywaliłem to CRT

.... to był Sony (trynitron jeszcze na walcu)