TFT - czy juz ??

Autor: Waldeusz (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 09:35:49 MET DST

Witam
Poniewaz nie mialem przyjemnosci potestowac
zapytam tutaj - czy na chwile obecna parametry obrazu
monitora TFT sa juz na tyle przywoite ze mozna myslec o postawieniu
go w miejsce CRT ?

Chodzi mi glownie o takie sprawy jak plynnosc obrazu
np. podczas ogladania filmow DVD czy divx
ewentualnie jakichs prostszych gier gdzie grafika nie musi byc "az tak
szybka"

No i prametry - z tego co widze wiekszosc 15-tek ma odswierzanie @75 Hz
czy to wystarcza przy tym typie wyswietlacza ?
A co z jasnoscia ?

Pytam, bo chcialem corce postawic w pokoju kompa z odzysku
ale uwalilem niechcacy monitor podlaczajac do swojego zestawu
nie zdzierzyl 1024x768 32bit 100Hz :(( i stracil zycie
a ja oczywiscie nie pomyslalem zeby wczesniej zmienic parametry wyswietlania
No i teraz stoje przed dylematem zakupu - moze juz warto pomyslec o TFT ??

Pozdrawiam
Waldeusz