Pare pytan o "klasyczny" sprzet.

Autor: anime_pl_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 07 May 2002 - 08:33:50 MET DST

Kupilem ostatnio laptopa 486, produkcji Masta, z serii adair 325smt(albo cos
takiego pisze z pamieci). Chetnie nawiaze kontakt z jakims nposiadaczem tego
sprzetu, poniewaz wiele rzeczy w nim dalej jest dla mnie tajemnica, choc
wychowalem sie na 386.
1. Od spodu jest dziwne zlacze. Podobne troche do Centronicsa (trochu wieksze),
ma ok. 150 pinow. Do czego moze ono sluzyc?
2. Kolo wlacznika zasilania mam przycisk podpisany S/R. Do czego moze on
sluzyc, nie zauwazylem zadnych efektow po nacisnieciu.
3. Moze ktos was wie czy ta firma (Masta) ma jakas strone internetowa, ew.
gdzie moge znalesc schematy, instrukcje i ym podobne doc'sy?

Pozdrowienia,
Dinthalion
dinthalion_at_o2.pl