Re: Problem z uruchamianiem systemu przy dwoch dyskach

Autor: Janusz B. (jbstudent_SKASUJTO_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 07:50:31 MET DST

"Hotman" <hotman_at_forward.z.pl> wrote in message
> Mam problem. System mam na partycji D. Oprócz tego mam partycje, C, E i F.
> Gdy podłącze drugi dysk (jako slave) to partycja D staje się partycją E

niestety IMHO nie da rady (o chyba, ze masz win 2000).
Windows 98 nie pojdzie w takiej konfiguracji.
masz 2 rozwiazania: przeniesc go na C, albo...
zmienic w BIOSie partycje, zeby startowal z D, wtedy automatycznie D staje
sie C uruchamiac system z C.
Jak wepniesz dodatkowy dysk, to zaznaczysz w BIOSie, zeby startowal z E i E
bedzie C.

Zamotane? :)

Pozdrawiam, Janusz