Re: Divxi na SBlasterze 32 ISA

Autor: piotrtal (piotrtal_at_hoga.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 08:14:31 MET DST

On Mon, 06 May 2002 00:20:12 +0200, Krzysztof Pawleta
<pawletak_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Wina leży kolejno (ale ja mam SB-AWE32) po stronie:
> a) karty, która nie obsługuje -->48kHz<-- (kILO!!!)
> b) driverów, które nie obsługują DownSamplingu (ale to NTG...)

dlaczego NTG skoro dotyczy to sprzetu? niewazne...
czyli uwazasz, ze na nowych, swiezo sciagnietych ze strony producenta
driverow nie powinno byc tych problemow?
przekonamy sie na poczatku przyszlego tygodnia, kiedy to bede grzebal
w tej konfiguracji.

> c) złego ustawienia w "Panel sterowania"->Multimedia - powinno być:
>"SB16 Wave Out/In [200]" (to też NTG!)

napewno bylo na SB16 Wave Out [220]

> d) playera (znów NTG!!!), który zamiast słuchać ustawień, robi swoje
>i puszcza na "Kompatybilne urządzenie gier" - użyj może BestPlayer'a...

bestplayer korzysta z mediaplayera jak wiekszosc playerek.