Re: dysk udaje ze go nie ma - co robic?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 07:57:23 MET DST

Użytkownik Merlok <merlok_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:slrnaddtmb.15o.merlok_at_localhost.localdomain...

> Witam. Wczoraj moj dysk (drugi, nie bootowalny) przestal zglaszac
> sie w biosie, i w ogole go nie widac. Kabelki sa w porzadku,
> probowalem tez na innym komputerze, dysk chodzi, szumi, grzeje sie
> jak zwykle, ale bios ani OS go nie widzi. Przedwczoraj zrobil
> podobnie, ale po rebootowaniu pojawil sie.
>
> Czy da sie cos z tym zrobic? Czy tylko wyrzucic do kosza?

płyta ma problem z wykryciem ...................

cha ja mam tak na MSI K7T KT133A LE - jak wykryje autodetect w BIOS to dysk
czasem nie widoczny czasem inny rozmiar ale jak mam na stale w definicji
dysków AUTO to jest OK

spróbuj albo tak albo tak albo wpisac go (jego namiery) na stale
czy ten dysk jest razem z jakims urządzeniem ??? CD albo inny dysk ???
czy uzywasz Cable Select w ustawieniu zworek dysków ????