Problem z uruchamianiem systemu przy dwoch dyskach

Autor: Hotman (hotman_at_forward.z.pl)
Data: Sat 04 May 2002 - 13:40:37 MET DST

Witam,

Mam problem. System mam na partycji D. Oprócz tego mam partycje, C, E i F.
Gdy podłącze drugi dysk (jako slave) to partycja D staje się partycją E
i system nie startuje (muszę uruchamiać z dyskietki i kopiować wszystko
pod dosem, a tam zmieniają się nazwy plików na plikcos~1.mpg). Dlatego
mam pytanie, co mam zmienic (w biosie?) zeby partycja D zawsze byla
partycja D i podlaczenie drugiego dysku jej "nie przesuwalo". Bardzo
bym prosil o kierowanie kopii odpowiedzi na moj e-mail, poniewaz
przez telekomune lacze sie ostatnio z predkoscia 14400bps i trudno
mi sie polaczyc z serwerem grup.

  P.S. Nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale mam Durona 800 i plyte
z nim kompatybilna (VIA cos tam :).

--
Pozdrawiam
Hotman