monitory podejscie sprzetowe ;)

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Sat 04 May 2002 - 22:52:43 MET DST

Kazdy mowi ze monitor powinno sie samodzielnie przetestowac bo jeden
drugiemu nierowny. W porzadku ale moze ktos mi podpowie GDZIE jest porzadny
sklep z monitorami w poblizu Katowic gdzie moge ta czynnosc wykonac. I
prosze mi nie wspominac o MM bo ja chcialem kupic porzadna 19 w granicach
2300 a tam taki jest najczesciej 1 (slownie jeden).

--
lobo_at_space.pl
"Każda kobieta zrobi z ciebie milionera - pod warunkiem ze jestes