Re: monitory podejscie sprzetowe ;)

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Tue 07 May 2002 - 23:14:54 MET DST

> [...]
>
> Jeśli tak, to w ogóle nie ma tematu bo używany monitor
Sprawdź jaka stara jest ta seria monitorów
> można
> kupić nawet za złotówkę jeśli tylko ktoś ci za tyle sprzeda.
JEŚLI ;)
> Po co jednak podawać miałbyś namiary na sprzedawcę? Czyżby
> miał więcej takich "używanych" monitorów? Skąd? Zlikwidował
> firmę poligraficzną? :-))
nie wiem. miałl ich ok 100

ToMasz

PS Nie mam w tym działy, i nie chce porównywać monitorów z lupą. Moim
skromnym zdaniem:
1. Możesz kupić Merca 600, który będzie jeździł nienajlepiej, ( chociaż to
dobra firma i model) ale jak jezdzi na dolnej granicy parametrów to ci go
nie wymieną- z monitorem tak samo
2. Układ typu masz monitor na tydzień, ja mam twoją kase. Sprawdziłeś podoba
ci sie, zostaje- nie- wymiana albo zwrot. Który sklep się na to zgodzi?
3. z całym szacunkiem: nic więcej w tym wątku