Re: monitory podejscie sprzetowe ;)

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sat 04 May 2002 - 23:12:53 MET DST

"Sebol" <lobo_at_space.pl> wrote in message news:ab1hj4$skt$1_at_news.tpi.pl...
> Kazdy mowi ze monitor powinno sie samodzielnie przetestowac bo jeden
> drugiemu nierowny. W porzadku ale moze ktos mi podpowie GDZIE jest porzadny
> sklep z monitorami w poblizu Katowic gdzie moge ta czynnosc wykonac. I
> prosze mi nie wspominac o MM bo ja chcialem kupic porzadna 19 w granicach
> 2300 a tam taki jest najczesciej 1 (slownie jeden).

W dzisiejszych czasach, gdy monitory kolorowe nie są już luksusem
i nawet przeciętne 15-tki a co dopiero 19-tki producent wyposaża
w regulację geometrii we wszystkich kierunkach świata wybieranie
tego typu monitora w sklepie polegające na rozpakowywaniu kilku pudeł,
instalacja i regulowanie każdego z osobna to zwykła strata czasu.

Wybierz model który Ci odpowiada, potem sklep który go ma, sprawdź
warunki gwarancji (czasem różne w różnym sklepie) i kupuj. Po sprawie.

Wyregulujesz sobie wszystkie fabryczne niedociągnięcia już w domu w 100%.