Re: monitory podejscie sprzetowe ;)

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Tue 07 May 2002 - 20:52:30 MET DST

 NEC a 19 cali (V921) za 750. > >

> W takich cenach to chodza Samsungi 17". Kolega sobie marzy
> albo sprzedal mu kolega po jakichs cenach hurtowych albo
> z jakims upustem za monitor co to "wypadl" z ciezarówki ;-)

Sory, niewyraznie napisalem, ten monitor NEC V921, byl uzywany. To jest
sekret jego ceny. Jednak nie jest to zakup ani na bazarze, gdzie nie mozna
go sprawdzic, ani w MM gdzie jest napewno sprawny, na gwarancji, ale nikt
nie gwarantuje jego SUPER parametrów. Wiadomo czym sie (zazwyczaj) rózni
monitor za 2000 zl od tego za 500 zl ? Nie potrafie opisac wrazen
optycznych. Tylko to "ZAZWYCZAJ" bardzo duzo kosztuje. Ja "TO" akurat mam na
gwarancji.

ToMasz