Re: Kilka pytan o karte TV...

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 08:12:06 MET DST

Użytkownik Strażak <wojteck_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa7crv$3p6$1_at_news.polbox.pl...
> Czesc!
> Mam karte AverMedia studio a2 i mam kilka pytan do znafcuff tematu:
>
> 1. dlaczego jakosc programow niektorych jest nizsza niz w telewizorze? (na
> niektorych programach sa pionowe pasy o szerokosci ok 2cm)
ogólenie karty TV loobia dobry sygnał, kablówka czy air ???
moze po dradze jakies rozgałężniki które za doozo sieją ???
moze tez byc to wina nie poprawnej konfuguracji - patrz dalej

> 2. cos chyba poprzestawialem i nagrywa mi obraz do gory nogami!! (ktos wie
> co biega?)
no to rzeczywiście cosik namieszałeś ???? :-)
czym nagrywaswz ??? VirtualDub !

> 3. jak nagrac cos z dziwkiem? Jak nagram jakis fragment i uwuchomie go to
> probuje sciagac jakis codec i oczywiscie nie moze. Mam zainstalowane
> wszystkiem divx i nimo pack codecs :(
jeszcze raz - czym nagrywasz ????
po pierwsze: we wlaściwościach dzwieku w mikserze dla wląsciwości NAGRYWANIA
przestaw żródło z mikrofonu na LineIn !!!
W VirtualDub wibierz kodeki dla obrazu i dziwęku i jechane
a.... mam jeszcze programik który uaktywnia dziwęk z karty TV

> 4. przestal dzialac mi pilot! nie wiem dlaczego nie reaguje...
no i tu wracamy do sprawy konfiguracji - najrawdopodobniej karte masz w
nieodpowiednim slocie PCI i wspódzieli IRQ z jakimś innym urządzeniem
dlatego masz różne dziwne rzeczy i kiepski obraz tez ...

> 5. kanalu tv jesli ustawie na stereo to dziek jest tylko w prawym
glosniku?
jak sam piszesz masz karte A2 ale nie Nicam :-( - do teg owiekszość kanałów
masz MONO - wiec ja kdasz stereo w ustawianiach to norma ze idzie tylko w
jeden (choć mogło by sygnał mono rozdzielac na oba kanału stereo ale pewnie
nikt nie pomyślał) - rozwiazaniem jest ściagnięcie nowszych sterów i
programu obsługi - ma on juz wbudowane automatyczne wykrywanie kanałów
stereo (zawsze będzie w obu głóśnikach)

pozdrawiam (sam mam AverMedia TV Capture 98 Stareo Nicam i A2 i udało mi sie
poprawnie uruchomic ten juz zabytek zaróno pod 98 jak 2000 i XP - jednak nie
obyło sie bez nerwacji :-)