Re: Kontroler ata100 - jeszcze jedno pytanie

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 07:55:56 MET DST

Użytkownik kraviec <kraviec_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa84d4$f5q$1_at_news.lublin.pl...

> kontroler takowy ma swoj bios i sprawa wyglada podobnie jak w biosie
> systemowym. po skonfigurowaniu urzadzen podlaczonych do niego, przedstawia
> sie tylko swoim ekranem po starcie biosu plyty i juz, u mnie trwalo to
> jakies 3sekundy. (hpt 370)

a promise np. za każdym razem sprawdza wszystkie kanały i trwa to kolo 4
sek. :-(

generalnie jeśli masz włączony dodatkowy kontroler musisz sie liczyć z tym
ze niezależnie od tego czy masz na nim dyski czy nie kilka sekund podczas
startu stracisz !