Re: Kilka pytan o karte TV...

Autor: Thomas (angel_at_kki.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 08:25:20 MET DST

Użytkownik "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Strażak <wojteck_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:aa7crv$3p6$1_at_news.polbox.pl...

(na
> ogólenie karty TV loobia dobry sygnał, kablówka czy air ???
> moze po dradze jakies rozgałężniki które za doozo sieją ???
> moze tez byc to wina nie poprawnej konfuguracji - patrz dalej

Co do kart TV to wymagaja one nieco mocniejszych sygnalow antenowych niz
przecietny TV czy magnetowid. Sami producenci kart TV to potwierdzaja. Jesli
sygnal jest a anteny lub nawet kablowki to wg. producentow kart TV jest on
nieco za slaby dla tych produktow. Proponuje uzycie wzmacniacza
szerokopasmowego albo cos takiego. Natomiast sygnal z tunerow TV sat (takich
domowych) lub np. Cyfra+ jest okej i obraz jest swietny :) Co do
rozgaleznikow to fakt ze im wiecej ich na kablu tym jkaosc sygnalu nizsza...
z kazdym rozgalezniku wzrasta tlumienie sygnalu. Nastepna sprawa: kabelek -
porzadnie ekranowany. Co do pionowych pasow.. mam sam tez takie :)
Prwdopodobnie sa to zaklocenia z wnetrza kompa (plyta glowna, karta grafiki
albo dzwiekowka??) .. osobiscie nie potrafilem sobie z tym poradzic. Moze
warto przelozyc karte TV do innego slotu PCI?

Thomas