Kilka pytan o karte TV...

Autor: Strażak (wojteck_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 00:50:19 MET DST

Czesc!
Mam karte AverMedia studio a2 i mam kilka pytan do znafcuff tematu:

1. dlaczego jakosc programow niektorych jest nizsza niz w telewizorze? (na
niektorych programach sa pionowe pasy o szerokosci ok 2cm)
2. cos chyba poprzestawialem i nagrywa mi obraz do gory nogami!! (ktos wie o
co biega?)
3. jak nagrac cos z dziwkiem? Jak nagram jakis fragment i uwuchomie go to
probuje sciagac jakis codec i oczywiscie nie moze. Mam zainstalowane
wszystkiem divx i nimo pack codecs :(
4. przestal dzialac mi pilot! nie wiem dlaczego nie reaguje...
5. kanalu tv jesli ustawie na stereo to dziek jest tylko w prawym glosniku?

To na razie tyle. Pliz help me!

--
Pozdrawia:
              <<< STRAŻAK >>>