Odp: Kilka pytan o karte TV...

Autor: Strażak (wojteck_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 29 Apr 2002 - 09:22:42 MET DST

Czesc!

1. pilota juz mam sprawnego :)
2. obraz mi sie juz odkrecil
3. czy trzeba nagrywac Virtual dub'em? Ja probowalem nagrywac orginalnym s
oftem. Nie da rady???
4. czyli katra Studio A2 nie obsluguje stereo? To czemu mam taki wybor na
panelu?
5. jaki wzmacniacz sygnalu polecacie i czy w ogole, gdzie go mozna nabyc i
za ile (jestem z W-wy) oraz czy sa jakies marki tego ustrojstwa?

Pozdrawiam. THX

Użytkownik Raffa <rafalw_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych nap
isał:aa86k2$dq$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik Strażak <wojteck_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyj
nych
> napisał:aa7crv$3p6$1_at_news.polbox.pl...

(na
> ogólenie karty TV loobia dobry sygnał, kablówka czy air ???
> moze po dradze jakies rozgałężniki które za doozo sieją ???
> moze tez byc to wina nie poprawnej konfuguracji - patrz dalej

> no to rzeczywiście cosik namieszałeś ???? :-)
> czym nagrywaswz ??? VirtualDub !

> jeszcze raz - czym nagrywasz ????
> po pierwsze: we wlaściwościach dzwieku w mikserze dla wląsciwości NAGRYW
ANIA