Re: Kt333

Autor: detonus (detonus_at_[NS)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 15:15:22 MET DST

Heya,

Użytkownik "GeForce4" <geforce4_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Oooo mylisz sie troche - jesli wpakujesz na nia DDR'y 333MHz to jak
> najbardziej sie oplaca - przyrost wydajnosci jest zauwazalny i to nawet do
> 10% jak wykazaly moje testy

Z tym ze niektore plytki na kt333 jeszcze nie sa w fazie pelnej mocy. Patrz
zachowanie np. takiego epoxa. Swietna 8kha+ z jednej strony i 8k3a+ z
drugiej. "Podkrecony zwalnia" ^^''. A ddr333 przeciez tez swoje kosztuja.
Dla mnie to zadna rewolucja, jedynie lekkie przyspieszenie systemu ... ale
lekkie ;) Wszystko zalezy od potrzeb :)

> I o ile lepsza karte kupisz za owe 50 zetow?????

50 ? Dolicz jeszcze roznicze miedzy ddr266 a 333 ;)

Pozdro, detonus