Re: dysk quantum 8.4 z bedami.. co moze pomoc?

Autor: Jakub Szwajka (jakub.szwajka_at_wbj.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 15:08:00 MET DST

Witam,

miałem kiedyś bady na seagate 3,2 i mnożyły się tak szybko, że każdego dnia
miałem troszkę mniej działających gierek;)

ale włączyłem sobie Partition Magic i okazało się, że wszystkie BB są
zlokalizowane na końcu dysku, więc po prostu zmieniłem rozmiar partycji
(tak, żeby bady były poza istniejącymi partycjami) i dysk działa do dziś.

mimo wszystko najlepszym sposobem na pozbycie się BB jest pozbycie się
dysku;)

pozdrawiam,
k.