Re: Kt333

Autor: GeForce4 (geforce4_at_interia.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 16:23:11 MET DST

> Z tym ze niektore plytki na kt333 jeszcze nie sa w fazie pelnej mocy.
Patrz
> zachowanie np. takiego epoxa. Swietna 8kha+ z jednej strony i 8k3a+ z
> drugiej. "Podkrecony zwalnia" ^^''.
Aaaaaa to IMHO normalne - poczytaj watek o winfast gf z 29-04 9:51 - tam cos
juz napisalem odnosnie podkrecania i efektow wydajnosciowych

> A ddr333 przeciez tez swoje kosztuja.
> Dla mnie to zadna rewolucja, jedynie lekkie przyspieszenie systemu ... ale
> lekkie ;) Wszystko zalezy od potrzeb :)
No masz racje ze kosztuja dlatego napisalem jesli sie takie tam wpakuje -
lekkie przyspieszenie jesli nie planujesz O/C - do O/C one nadaja sie
idealnie.

--
GeForce4 alias Cobra
http://geforce4.w.interia.pl - moja platforma AMD