Re: Kt333

Autor: Arek (arekzieminski_at_POCZTA.ONET.PL)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 15:51:19 MET DST

"detonus" <detonus@[NS]alpha.net.pl> wrote in message
news:aam5c6$jks$1_at_news.tpi.pl...
> Heya,
>
> Użytkownik "GeForce4" <geforce4_at_interia.pl> napisał w wiadomości
>
> Z tym ze niektore plytki na kt333 jeszcze nie sa w fazie pelnej mocy.
Patrz
> zachowanie np. takiego epoxa. Swietna 8kha+ z jednej strony i 8k3a+ z
> drugiej. "Podkrecony zwalnia" ^^''. A ddr333 przeciez tez swoje kosztuja.
> Dla mnie to zadna rewolucja, jedynie lekkie przyspieszenie systemu ... ale
> lekkie ;) Wszystko zalezy od potrzeb :)

> 50 ? Dolicz jeszcze roznicze miedzy ddr266 a 333 ;)
>
> Pozdro, detonus
>

> TA dolicz jeszcze , ze przepustowosc pamieci gra ogromna role na
wydajnosc , szczegolnie jezeli w przyszlosci zamierzasz kupic szybsze cpu .
Nie wpomne juz o tym ze ddry 333 mozna jeszcze przyspieszyc . Na koniec
powiem krotko jezeli ktos ma plyte na kt266a , to ja ma i narazie nie musi
jej zmieniac , ale jak ktos przesiada sie ze starszej plyty to nie
chrzancie glupot o zaoszczedzeniu 50 zl . Wiem ze kazdy poleca to co ma , ja
tez tak robie , ale im nowszy bios do mojej plyty sie pojawia tym w testach
jest coraz lepiej .
pozdrawiam Arek
A wracajac do tego ze ddr333 sa drozsze oki , ale nie dlugo .