Re: Pentium4 a ISA

Autor: Wojciech Kulasa (fingolfin_at_altair.wox.org.wytnijto)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 21:06:47 MET

Krzysiek <silverman_at_go2.pl> wrote:

> Jaka jest ich popularnosc na rynku?

To ma byc argument? A odwrocmy ostrze... A jaka byla popularnosc PCI na
rynku przed jego wprowadzeniem? Zerowa. Wiec nie powinien zostac
wprowadzony. QED.

> Ty nie czujesz ale jak sam piszesz: "jesli ja czegos nie robie, to nie
> uwazam, ze nikt nie ma prawa tego robic"

W mojej wypowiedzi chodzi o wspolistnienie, w Twojej o wykreslenie jednego
z rozwiazan. Zreszta powiedz, czemu tak bardzo przeszkadza Ci ta ISA? Ze
zajmuje miejsce na sloty PCI? Ja mam 5 slotow PCI, 2 ISA, 1 AGP, z tego
na PCI jest tylko NIC, a oba sloty ISA sa obsadzone. Czyli uzywa sie...

Co Ty chcesz udowodnic? Ze sloty ISA nie sa potrzebne? Sa, bo koledzy
bronia i dali przyklady. Zreszta uniwersalnosc PC polega m.in. na tym,
ze mozna do niego podlaczyc praktycznie wszystko...

--
.. Wojciech Kulasa [Fingolfin] ........... fingolfin(@)altair.wox.org ..
.. http://fingolfin.cjb.net .................. RPG famous last words: ..