Re: Pentium4 a ISA

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 23:15:56 MET

Wojciech Kulasa <fingolfin_at_altair.wox.org.wytnijto>, wrote in

> To ma byc argument?

Taka przyjem linie obrony i bede sie jej trzymal :)
Ja jestem za dynamiczniejszym rozwojem komputerow nawet kosztem pozbywania
sie starych standardow. ISA odchodzi w niepamieci i trzeba sie z tym
pogodzic.

> A odwrocmy ostrze... A jaka byla popularnosc PCI na rynku przed jego
> wprowadzeniem? Zerowa. Wiec nie powinien zostac wprowadzony. QED.

LOL
Argumen nie trzymajacy sie kupy. Idac takim tokiem rozumowania; jaka byla
popularnosc ISA 16bit przed jego wprowadzeniem? Zerowa. Wiec nie powinien
zostac wprowadzony.

> W mojej wypowiedzi chodzi o wspolistnienie, w Twojej o wykreslenie
> jednego z rozwiazan.

O prosta rezygnacje ze starych standardow dla nowych...

> Zreszta powiedz, czemu tak bardzo przeszkadza Ci ta ISA?

Mi w niczym. Ale po co je wpychac nasile skoro jego popularnosc jest
bliska _0_. Jakos nie widze zeby bylo cos produkowane na rynek masowy na
slotach ISA.

> Ze zajmuje miejsce na sloty PCI? Ja mam 5 slotow PCI, 2 ISA, 1
> AGP, z tego na PCI jest tylko NIC, a oba sloty ISA sa obsadzone. Czyli
> uzywa sie...

Ty to nie wszyscy. Jestem nawet sklonny napisac, ze wiecej jest ludzi na
grupie ktorzy nie maja zadnego uzadzenia na ISA w komputerze od tych co
maja.

> Co Ty chcesz udowodnic? Ze sloty ISA nie sa potrzebne? Sa, bo koledzy
> bronia i dali przyklady.

W duzej wiekszosci sa ta przyklady kart "specjalistycznych" jak to
okreslili.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!