Re: Pentium4 a ISA

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 18:23:28 MET

Wojciech Kulasa <fingolfin_at_altair.wox.org.wytnijto>, wrote in

> Np. potrzeba zamontowania starych urzadzen przystosowanych do
> wspolpracy z szyna ISA a niedostepnych na PCI. Pokaz mi np. tanie
> true-modemy na PCI. Zoltrixy byly tylko na ISA, na PCI byly roznej
> masci win-modemy.

Jaka jest ich popularnosc na rynku?

> Np. wspomniane wczesniej wlasnorecznie wykonane urzadzenia
> przystosowane do wspolpracy z ISA. Ja tez nie jestem elektronikiem, ale
> jesli ja czegos nie robie, to nie uwazam, ze nikt nie ma prawa tego
> robic...

j/w

> Sam mam 2 urzadzenia na ISA (plyta Abit BH6) - modem 33.6 i 7-letnia
> karte dzwiekowa na ukladzie Opti929 i oba te urzadzenia sprawuja sie
> i sprawowaly wysmienicie we wszystkich wcieleniach mojego PC. Wcale
> nie czuje potrzeby ich wymieniania na odpowiedniki na PCI.

Ty nie czujesz ale jak sam piszesz: "jesli ja czegos nie robie, to nie
uwazam, ze nikt nie ma prawa tego robic"

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!