Re: cala prawda o HPT

Autor: ViZi (vizi_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 03:21:00 MET

> czolem
> juz kilka razy zetknalem sie z opinia, ze polaczenie konrtroler hpt +
> twardziel = zepsuty twardziel
> przeczytalem ostatni watek o hpt i tam tez sie pojawily niepochlebne
opinie
> ktos kedys mowil, ze moze dojsc do uszkodzenia elektroniki dysku
> (spotkalo mnie to, uszkodzona zostala elektronika dysku podlaczonego do
hpt)
> 1. czy to w ogole mozliwe, aby kontroler mogl doprowadzic do uszkodzenia
> dysku?
> [...]
IDE?

Ja mam Abit BE6-2 i do HPT podlaczony BarracudaIII i mam wrazenie jak by ten
dysk chodzil bardzo wolno!!! Nie wiem od czego to jest (czyzby przez HPT???)
Tzn. HDtach pokazuje ze jest on B.szybki, ale w normalnej pracy (winXP) np.
przy kopiowaniu pliku trwa to bardzo dlugo i bardzo spowalnia system. Moze
jest na to jakas rada??? Moze ktos pomoze?

Pozdr