cala prawda o HPT

Autor: dormitor (dormitor_at_yahoo.com)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 02:24:27 MET

czolem
juz kilka razy zetknalem sie z opinia, ze polaczenie konrtroler hpt +
twardziel = zepsuty twardziel
przeczytalem ostatni watek o hpt i tam tez sie pojawily niepochlebne opinie
ktos kedys mowil, ze moze dojsc do uszkodzenia elektroniki dysku
(spotkalo mnie to, uszkodzona zostala elektronika dysku podlaczonego do hpt)
1. czy to w ogole mozliwe, aby kontroler mogl doprowadzic do uszkodzenia
dysku?
2. jesli hpt jest tak koszmarnie kiepski to czemu tak uparcie jest montowany
na plytach glownych (np. abita)?
3. czy to nie sa opinie bazujace na odosobnionych przypadkach?
4. sa jakise statystyki/dane udostepnione do publicznej wiadomosci?
5. mam 2 twardziele podlaczane do hpt, przelaczyc sie na zwykly kontroler IDE?

pozdr.

--
szaleniec?!! jaki szaleniec?!!
tysiące szaleńców!!!!