Re: cala prawda o HPT

Autor: Remigiusz Weska (rew_at_simple.com.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 08:49:56 MET

Użytkownik "ViZi" <vizi_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> opinie
> hpt)
> montowany
> IDE?
> >
> Ja mam Abit BE6-2 i do HPT podlaczony BarracudaIII i mam wrazenie jak by
ten
> dysk chodzil bardzo wolno!!! Nie wiem od czego to jest (czyzby przez
HPT???)
> Tzn. HDtach pokazuje ze jest on B.szybki, ale w normalnej pracy (winXP)
np.
> przy kopiowaniu pliku trwa to bardzo dlugo i bardzo spowalnia system. Moze
> jest na to jakas rada??? Moze ktos pomoze?
>
> Pozdr

A w jakiej wersji masz sterowniki i BIOS ? Najnowsze to
BIOS płyty: 72
HPT: 2.0.XXX
Pamiętam z biosami 1.0. były problemy min. z powolnym kopiowaniem.
Mam Abita z HPT ponad rok, wszystko śmiga bez problemów (ostatnio na XP)
żadne dyski sie nie sypią (a mam sławetną serię IBM DTLA 307030 i Fujitsu
podpięte do HPT) problemy miałem na początku jak w środkowym slocie
siedziała jakaś karta PCI, niestety w BE6 2.0 środkowy slot spisałem na
straty.

Remek