Re: Dobra Panowie specjalisci od Athlonow.....

Autor: -- Vilfor Maguard -- (tmot_at_satfilm.net.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 10:42:50 MET

Uzytkownik "GLide" <glide_at_terramail.pl> napisal w wiadomosci
> On Sat, 9 Feb 2002 13:20:57 +0100, "-- Vilfor Maguard --"
> <tmot_at_satfilm.net.pl> wrote:
>
> No tak.... Teraz juz wszystko jest jasne. Jak ty chcesz kompa zlozyc,
> jesli nie odrozniasz zestawu "Peltier" + radiator z wetylatorem od
> samego radiatora z wetylatorem?
tego po prostu juz nie bede kompentowal...

> Co oznacza wystarczajaco stabilny. Czy to sywirdzenia daje pewnosc, ze
> kom nie zwiesi sie z powodu systemu a jesli tak to jakie jest
> prawdopodobienstwo?
To oznacza iz prawdopodobienstwo zwisu z powodu systemu jest pomijalnie
male...

> Mi NT4 tez nie wywalal. Ale co z tego skoro przy dluzszym i tak
> entropia zawartosci pamieci rosla co powodowalo wreszcie spadek
> wydajnosci i ogolnie dziwne zachowania niektorych aplikacji wlacznie z
> wieszaniem (mowa tu u uptimeach dluzszych niz standardowe 8h w pracy i
> rzeczywiscie intenywnym uzywaniu roznych programow.)
Nie pamietam, kiedy ostatnio wylaczalem swoj komputer.... i to na tyle.

AMD,
> I wszystkim wmawiasz, ze takie zjawisko jest niemozliwe.
Nie wmawiam, a wyglaszam swoj poglad, do tego chyba sluzy grupa
dyskusyjna, miedzy innymi? czyz nie?

> Bo niby skad masz wiedziec ile razy wiesz mi sie moj komp. To ze Ty
> widziales jakis skonfigurowany przez podobnego Tobie specjaliste nic
> nie dowodzi.
Ale wiem, ile razy zawieszaja sie kompy moim zajomym....

> Alez oczywiscie. Tylko nie o to tu chodzi. Chodzi o to, ze probujesz
> wmowic wszystkim, ze czarne jest biale mimo, ze i tak wszyscy wiedza
> jak jest.
No wlasnie wszyscy wiedza jak jest i z tego powodu dostaje pochlebne mi
e-mail'a w ktorych jednoczesnie uprzedza sie mnie, iz na tej grupie w
przewazajacej czesci sa fanatycy "podrobek procesorow"....

Pozdrawiam