Re: Dobra Panowie specjalisci od Athlonow.....

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 11:45:56 MET

"-- Vilfor Maguard --" <tmot_at_satfilm.net.pl>, wrote in

> tego po prostu juz nie bede kompentowal...

I dobrze... wsydu sobie oszczedzisz. Bo to co momentami piszesz to nawet
bzdurami nie mozna okreslic.

> To oznacza iz prawdopodobienstwo zwisu z powodu systemu jest pomijalnie
> male...

A to bardzo ciekawe stwierdzenie jak na programiste. Ja jestem na 100%
pewny, ze ewentualne zwisy ktore u mnie wystepuja sa spowodowane
_wylacznie_ wina systemu operacyjnego i komponetow do niego
doinstalowanych.

> Nie wmawiam, a wyglaszam swoj poglad, do tego chyba sluzy grupa
> dyskusyjna, miedzy innymi? czyz nie?

Ty najzwyczajniej trollujesz...

> No wlasnie wszyscy wiedza jak jest i z tego powodu dostaje pochlebne mi
> e-mail'a w ktorych jednoczesnie uprzedza sie mnie, iz na tej grupie w
> przewazajacej czesci sa fanatycy "podrobek procesorow"....

ROTFL^n
Czytales kiedys swoje teksty?

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!