Re: Dobra Panowie specjalisci od Athlonow.....

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 00:07:52 MET

On Mon, 11 Feb 2002 10:42:50 +0100, "-- Vilfor Maguard --"
<tmot_at_satfilm.net.pl> wrote:

>tego po prostu juz nie bede kompentowal...
Tez tak mysle - nie pograzaj sie bardziej.

>To oznacza iz prawdopodobienstwo zwisu z powodu systemu jest pomijalnie
>male...
Czy aby na pewno? moze jak sie wlaczy kompa i nic na nim nie bedzie
robic....

>Nie wmawiam, a wyglaszam swoj poglad, do tego chyba sluzy grupa
>dyskusyjna, miedzy innymi? czyz nie?
Owszem to jest grupa dyskusyjna. Ale zrozum, ze jesli wiesza sie Tobie
i kilku Twoim znajomym to znaczy bardzo niewiele.
A ja twierdze, ze to dobry sprzet bo mimo katowania 24/24 mi sie nie
wiesza. Co wiecej jestem kamikaze i skladam kompy na AMD moim znajomym
i jakos nikt reklamacji nie zglasza. Czary?

Gdyby te Procki rzeczywiscie byly tak niestabilne jak piszesz to AMD
juz dawno poszloby z torbami - rynek to taki twor ktory nie zna
litosci.

>Ale wiem, ile razy zawieszaja sie kompy moim zajomym....
Patrz wyzej.

>No wlasnie wszyscy wiedza jak jest i z tego powodu dostaje pochlebne mi
>e-mail'a w ktorych jednoczesnie uprzedza sie mnie, iz na tej grupie w
>przewazajacej czesci sa fanatycy "podrobek procesorow"....
No to stary niezly z Ciebie gosc.
Pradziwa gwiazda nie ma co....

GLide