Matrox G450 + FIC + AMD K6-2 333

Autor: Zbrozlo (zbrozlo_at_interia.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 22:46:59 MET

Witam,

Mam okazję kupić kartę Matrox Millenium G450. Dostałem ją do przetestowania
w domu. Niestety po wsadzeniu karty i instalacji sterowników winda się
najzwyczajniej zawiesiła z czarnym ekranem (pojawił się ekran powitalny, po
czym wszystko stanęło). Mam płytę FIC VA-503+, procesor AMD K6-2-333,
windows 98.

Teraz pytania:
- czy ten sprzęt nie jest za słaby do tej karty?
- czy to normalne że informacje o karcie nie pojawiają się zaraz po
włączeniu komputera?
- czy 530 za tą kartę (nówka) to dobra cena?

Bardzo proszę o pomoc, może to zaoszczędzić jednej istocie ludzkiej
wątpliwej przyjemności reinstalacji windy.

Pozdrowienia,
Radek