Re: Matrox G450 + FIC + AMD K6-2 333

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 01:32:36 MET

Użytkownik "Zbrozlo" <zbrozlo_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Mam okazję kupić kartę Matrox Millenium G450. Dostałem ją do
przetestowania
> w domu. Niestety po wsadzeniu karty i instalacji sterowników winda się
> najzwyczajniej zawiesiła z czarnym ekranem (pojawił się ekran powitalny,
po
> czym wszystko stanęło). Mam płytę FIC VA-503+, procesor AMD K6-2-333,
> windows 98.
>
> Teraz pytania:
> - czy ten sprzęt nie jest za słaby do tej karty?
> - czy to normalne że informacje o karcie nie pojawiają się zaraz po
> [...]

Ja mam G200 na Shuttlu 591p i nie ma najmniejszych problemow i sadze ze G450
tez to powinno uciagnac, ale na Twoim miejscu kupilbym G400 jest lepsza od
450 i tansza. Sam taka mam i jestem zadowolony chociaz czuc w grach
(starych) ze wolna jest no ale cos za cos :))) wole oszczedzac oczy niz
wywalac kase na jakiegos MXa na ktorym bedzie h... obraz.

p.