Re: Matrox G450 + FIC + AMD K6-2 333

Autor: Macior (maciek72_at_interia.WyskrobTo.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 00:48:55 MET

Zbrozlo nadaje:

>- czy ten sprzęt nie jest za słaby do tej karty?

Nie jest - być może żródłem problemów jest chipset: pewnie masz MVP3? -
z nim o cuda łatwo..

>- czy to normalne że informacje o karcie nie pojawiają się zaraz po
>włączeniu komputera?

W przypadku Matroxa - normalne.

>- czy 530 za tą kartę (nówka) to dobra cena?

Dobra tylko dla sprzedawcy - poza tym zwykłe zdzierstwo, powinno być ze
stówę niżej. Na twoim miejscu rozejrzałbym się za jakimś second-handowym
G400 - na Allegro rzadko dobijają do 200 zł., a w 3D są nawet szybsze od
G450.

--
Pozdrowienia, Macior
...I was just necessary evil...