Re: Matrox G450 + FIC + AMD K6-2 333

Autor: Kenny (kenny3_at_poland.com)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 23:35:41 MET

> Teraz pytania:
> - czy ten sprzęt nie jest za słaby do tej karty?
> - czy to normalne że informacje o karcie nie pojawiają się zaraz po
> włączeniu komputera?
> - czy 530 za tą kartę (nówka) to dobra cena?

Co do problemu sprzetowego to ci nie pomoge.
Natomiast radzilbym sie zastanowic nad sensem zakupu - jest to dosyc
specyficzne karta, nie wiem do jakich celow chcesz jej glownie uzywac, ale
na pwewno na tym nie pograsz, tym bardziej na takim sprzecie; no i ta cena -
u mnie kosztuje 430-480,-...

--
Wojtek
Pozdrawiam