ciek³y azot i aluminium

Autor: Ruffels (ruffels_at_west.tarnow.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 10:03:10 MET

chce zalutowaæ aluminiowy radiator i wype³niæ go ciek³ym azotem, ale nie
wiem co sie stanie z azotem przy podgrzewaniu i w reakcji z aluminium.
jakby siê znalaz³ jaki¶ chemik pod rêk± to bardzo prosze o pomoc
warlOCK2000_at_wp.pl
w ten sposób chce wyeliminowaæ z kompa wentylator - bêdzie ciszej - nie
chodzi mi wcale o krêcenie procka - pytam o to aluminium bo nie wiem czy w
takim uk³adzie nie lepiej zrobiæ tego z miedzi - nie jest to spraw± lepszego
przewodzenia bo to nie jest potrzebne - tylko w³a¶nie kwestia ew. reakcji
azotu z aluminium -