Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 14:13:35 MET

"toltek" <toltek_at_wp.pl> wrote in news:a259rc$807$2_at_news.tpi.pl:

> pracuje jako kto?
Pracuje dorywczo w sklepie, barze, gdzie sie da.

> Kolega w te wakacje byl w USA przez ponad trzy miesiace, pracowal
> dorywczo na budowach jako pracownik bez przygotowania i zarabial od
> 8-12$/h - pracowal po 10 godzin na dzien i wszystko jest ok.
Nie sadzisz ze praca na budowach to jednak jest wiecej platna niz w barze
czy sklepie? Praca jest duzo ciezsza. Ja tez mialem w grupie goscia ktory
byl w USA w jakiejs ekipie odnawiajacej, malowanie, prace rozbiorkowe itp ,
z tego co mowil to mial 15$ na za godzine. Tyle ze praca byla calkowicie
nielegalna :-)

> Mam rowniez dwoch znajomych ktorzy pracuja na tych samych zasadach
> tylko, ze Polsce a ich stawka to okolo 6 pln/h - wedlug Ciebie to jest
> OK?
A co niby ma nie byc? Oni w USA sie dorabiaja od 200 lat a u nas, przez ten
czas, wojny , rozbiory, okupacja Niemiecka, Radziecka itd, jak mozemy sie
rownac z USA? Podejrzewam ze w ciagu mojego zycia nie doczekam czasow aby w
Polsce sie zarabialo mniej wiecej tyle samo co w USA.
Wiec naprawde porownywanie sie z takim krajem jest zupelnie pozbawione
sensu, zreszta w Europie, zdaje sie, ze po za Szwajcaria zarabia sie takze
mniej niz w USA. Japonia, to juz w ogole calkowita porazka, maja co prawda
pensie wyzsze niz w Polsce ale Grecja juz ich wyprzedza.
Tak jak powiedzial jeden z moich wykladowcow "Japonia to kraj bogaty ale
kto tam jest bogaty to ja naprawde nie wiem" :-)

> aha powiedz mi jeszcze kto w Polsce zatrudnia na weekendy - chetnie
> dorobie, moze byc 10 pln / H!!!

Przy wypisywaniu danych do komputera funduszy emerytalnych mozna sie
zatrudnic na weekendy w Wa-wie. Placa 6-7zl na 1h a w weekandy 9zl. Kiedys
sie nawet za tym krecilem ale mi sie odwidzialo... :-)

--
Best regards
 	The EaGle