Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 22:11:55 MET

The_EaGle <theeagle_at_tenbit.pl>, wypocił co następuje...
[...]
> Pracuje dorywczo w sklepie, barze, gdzie sie da.

w Polsce bardzo trudno o dorywcza prace za takie pieniadze ... no niech
zamiast tych 10$ taki MC czy tez KFC ... zaplaci 10zl ... w zyciu!!!

> Tyle ze praca byla calkowicie
> nielegalna :-)

heh, ale ja mowlem o legalnej pracy, podatek, ubezpieczenie ...

> A co niby ma nie byc? Oni w USA sie dorabiaja od 200 lat a u nas, przez
ten
> czas, wojny , rozbiory, okupacja Niemiecka, Radziecka itd, jak mozemy sie
> rownac z USA?

zgadzam sie z Toba calkowicie ... po prostu Polska jest biedna i biedni sa
jej obywatele (uczciwi), ale niektorzy uwazaja, ze u nas to jest raj ... bo
maja dobra prace i nie widza tego co sie za oknem dzieje!

> Tak jak powiedzial jeden z moich wykladowcow "Japonia to kraj bogaty ale
> kto tam jest bogaty to ja naprawde nie wiem" :-)

znam osobe ktora od trzech lat kosi koksy w tym kraju ... powiem Ci jedno,
dziwny to kraj bo bardziej sie tam ceni obcokrajowcow (USA, Europa) niz
wlasnych obywateli!

> Przy wypisywaniu danych do komputera funduszy emerytalnych mozna sie
> zatrudnic na weekendy w Wa-wie. Placa 6-7zl na 1h a w weekandy 9zl. Kiedys
> sie nawet za tym krecilem ale mi sie odwidzialo... :-)

no to musze sprawdzic czy we Wroclawiu tez sa takie mozliwosci ... jezeli
cos znajde to z pewnoscia sie podejme takiej pracy (weekend)!!

--
    Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
 lajkonik w swiecie pecetow