Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 19:05:47 MET

On 20 Jan 2002 13:13:35 GMT, "The_EaGle" <theeagle_at_tenbit.pl> wrote:

>A co niby ma nie byc? Oni w USA sie dorabiaja od 200 lat a u nas, przez ten
>czas, wojny , rozbiory, okupacja Niemiecka, Radziecka itd, jak mozemy sie
>rownac z USA? Podejrzewam ze w ciagu mojego zycia nie doczekam czasow aby w
>Polsce sie zarabialo mniej wiecej tyle samo co w USA.
Zydzi, cykliscie i inne plugastwo......
Popatrz na to z innej strony oni wydaj kupe kasy na wojsko i inne
bzdury a u nas tychpieniedzy na to nie nie wydaje bo ich nie ma. Jak
to wytlumaczysz wiedzac jak horrendalne podatki placimy?
TO strasznie dziwnie wyglada - placisz hore podatki, zarabiasz malo, a
kasy w kasie nie ma.....
Nie ma co to sie nazywa dobrobyt.
I jesli twierdzisz, ze jest tak dobrze to sie spytam:
Probowales moze przy swojej pensji kupic mieszkanie? A moze
wynajmowac?
A zastanawiales sie ile kasy musisz oddawac zusowi i ile potem mozesz
z tego dostac z powrotem?
(Wim nie masz jesszcze takich problemow, ale bedziesz mial pewnie.)
Zeby nie bylo niejasnosci- nie jestem rozgorycznony (prace mam), ale
patrze realnie i poziom zycia w Polcedaleko odbiega od standartow
swiatowych i przy naszym wzroscie rozwoju gospodarczego dlugo jescze a
to grozic nie bedzie.
A wracajac do hameryki panie to spojrz jakie oni tam maja bezrobocie
(i juz mowia o recesji) a jakie bezrobocie jest u nas gdzie rzad mowi
tylko o dziurze budzetowej. I dobrze sie sklada, ze mieszkasz w Wa-wie
bo tu jest jeszcze dobrze - pojedz w jakies odleglejszerejny kraju tam
jest mniej rozowo (niestety patrzysz przez pryzmat stolicy, a zeby nie
bylo niedomowien ja tez mam podobny pryzmacik.)

>Wiec naprawde porownywanie sie z takim krajem jest zupelnie pozbawione
>sensu, zreszta w Europie, zdaje sie, ze po za Szwajcaria zarabia sie takze
>mniej niz w USA. Japonia, to juz w ogole calkowita porazka, maja co prawda
>pensie wyzsze niz w Polsce ale Grecja juz ich wyprzedza.
>Tak jak powiedzial jeden z moich wykladowcow "Japonia to kraj bogaty ale
>kto tam jest bogaty to ja naprawde nie wiem" :-)
Patrzysz na sam pensje czy bierzesz jeszcze pod uwage koszty uslug,
mieszkalnictwa i innych dobr.
Tak BTW to dlaczego Polakom oplaca sie przywozicz Niemiec elektronike
itp - czyzby mieli to u nich tansze? Glupia sprawa - zarabija wiecej
placa mniejsze podatki placa taniej.....
(i zauwaz, ze to tez kraj bardzo doswiadczony przez wojne - naloty
dywanowe to nie przyszcz na d.... - tam z fabryk niewiele zostalo a
mimo wszystko dzisiaj bardzo sie to rozni od tego co jest u nas).

A zeby do koncanie bylo tak strasznie dododam :-) (mimo wszystko bo mi
Malysz dzisiaj humor mocno poprawil)

Pozdrawiam
GLide