Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 14:13:34 MET

januszek <januszek_at_antyspam.rubikon.pl> wrote in news:3C466829.6138B974
@antyspam.rubikon.pl:

> Strasznie sie wiec dziwie jak to jest z tym, ze ludzie ktorzy zarabiali
> 25USD byli bogatsi niz Ci ktorzy zarabiaja 350USD :PPP

Ja mam w rodzinie osobe ktorej nie da sie tego przetlumaczyc . Twierdzi ze
kiedys mogl sobie wyjechac na wczasy do Bulgarii raz w roku :-), a nawet na
Wegry :-) i go bylo na wszystko stac a dzis co z tego ze moze wyjechac na
zachod jak go na to nie stac.
Ja mu na to ,ze mogl wtedy wyjechac na wycieczke z Orbisu do Paryza, tylko
ciekawy jestem ile lat muslal by na taka wycieczke pracowac :-) Dzis jak
patrze po cenach orbisu, 1500zl - 2000zl to choc nadal drogie sa w zasiegu
a wtedy przy 25$ miesiecznie 500$ uskladal by ponad poltora roku pod
warunkiem zeby nic nie wydawal i nie jadl :-)

--
Best regards
 	The EaGle