Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 02:29:20 MET

The_EaGle <theeagle_at_tenbit.pl>, wypocił co następuje...
[...]
> Maly error :-) po 12h w weekendy ona pracuje a nie dziennie :-)))

pracuje jako kto?
Kolega w te wakacje byl w USA przez ponad trzy miesiace, pracowal dorywczo
na budowach jako pracownik bez przygotowania i zarabial od 8-12$/h -
pracowal po 10 godzin na dzien i wszystko jest ok.
Mam rowniez dwoch znajomych ktorzy pracuja na tych samych zasadach tylko, ze
Polsce a ich stawka to okolo 6 pln/h - wedlug Ciebie to jest OK?

aha powiedz mi jeszcze kto w Polsce zatrudnia na weekendy - chetnie dorobie,
moze byc 10 pln / H!!!

--
    Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
 lajkonik w swiecie pecetow