Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 23:32:18 MET

"The_EaGle" <theeagle_at_tenbit.pl>, wrote in

> wyskocze... I wiesz co? Zaplacili mi gotowka :-)

Cala wies zrobila zrzute ;-)

> rekompensate i dolozyla dziecku. Oczywiscie internet (modem :-), 17"
> monitorek i koniecznie Intel Celeron 1GHz bo ladnie sie prezentuje, do
> tego drukarka itp :-)

No ale calkiem ladnie przynajmniej nie P4 na sdr :-)

> He he podstawowe ma kilku z jego partii, zawodowe wiekszosc :-)))

A ciekawe ilu umie pisac ;-)

> Na polnoc to do Kanady,

Nie bo do Szwecji :-)

> co do jezyka to przeciez nie bedziesz jechal tam gdzie nie mowia po
> angielsku - ile to jezykow trzeba sie uczyc,

W Szwecji by sie jeszcze Szwedzki by sie przydal :-)
Podobno latwy do nauczenia jak sie niemiecki zna ale jak spalem na
niemieckim :-)

> BTW ladny nam sie OT z tego zrobil :-) od CPU po Holandie :-)))

Raz w miesiacu mozna zaszalec ;-) Ale w poscie caly czas utrzymujemy temat
komputerow wiec nas nie pogonia :-P

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!