Re: AMD vs Intel rynek CPU [TOTAL OT]

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 23:02:18 MET

"The_EaGle" <theeagle_at_tenbit.pl> wystukał
(news:Xns9196BC6856520theeagletenbitpl_at_195.114.173.131):

> Ejjj to jakis przekret przeciez moja ciotka na rencie ma tyle co ty
> :-))) pensja minimalna jest chyba od 700zl. Tylko z taka pensa to
> chyba 4 miesiace zmbierales na SDI a o kompie to nawet nie wspomne
> :-)

OK, czulem, ze nikt nie zgadnie. Na reke 596 zarabiam jako lekarz na
pelnym etacie w duzym wroclawskim szpitalu (brutto to 800 zl, z tego
odprowadzany jest ZUS i podatek, wyplata jw.). Nie jestem zalamany, bo
moj kolega ortopeda z innego szpitala zarabia jeszcze 30 zl mniej.
Oczywiscie po pracy sobie dorabiam dlubiac przy komputerach, z
wiadomych wzgledow. Acha, z tej kasy mam sobie sam oplacac szkolenia,
oczywiscie w ramach urlopu wypoczynkowego, kupowac literature itd. -
bez tego byloby ciezko. Mysle, ze jest sporo osob, ktore nie moga/nie
potrafia dorobic i zyja z takiej pensji; nie maja problemu "Intel czy
AMD", ale "ziemniaki czy czynsz". Dobra, starczy.
II nagroda przypada wszystkim - nie bede wiecej takich wywnetrzen
robic.
Pozdrawiam
Egghead