Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 00:07:36 MET

Krzysiek <silverman_at_go2.pl> wrote in

> No ale calkiem ladnie przynajmniej nie P4 na sdr :-)
:-))) Chyba zeby 2Ghz to sie tam bedzie bawil w jakis 1.7 czy cos, kto to
zapamieta :-) jak sie dziecka w szkole zapytaja jaki ma komputer :-)
BTW o AMD tam wiesc nie dotarla :-). Przekonywalem ze bardziej sie Durona
oplaca i ze tego 1Ghz nie da sie bez wymiany plyty ale tylko na mnie
dziwnie spojrzeli i na tym sie skonczyla moja dyskusja.

> Nie bo do Szwecji :-)

Az tak to ja zimy nie lubie, tzn ja w ogole zimy nie lubie :-D. Zebys sie
tylko do Finladii nie przeniosl na za mandaty karaja niesamowicie po 100tys
$ za przekroczenie o 25km/h i to na motorzeeee. U nas sie nie gania
motocyklistow nawet.

> W Szwecji by sie jeszcze Szwedzki by sie przydal :-)
> Podobno latwy do nauczenia jak sie niemiecki zna ale jak spalem na
> niemieckim :-)
He he a ja sie juz od wielu lat dobrze angielskiego nie moge nauczyc :-P co
za leniwe ze mnie stwozenie, kolejny rok, kolejny kurs, moze sie przed
praca magisterska za 1.5 roku wyrobie... ;-)

> Raz w miesiacu mozna zaszalec ;-) Ale w poscie caly czas utrzymujemy
> temat komputerow wiec nas nie pogonia :-P
Nooo ja bym tego o sobie nie powiedzial od watku do watku offtopicuje :-).
Powiedzialem juz Eggheadowi ze zlotow na pl.comp.pecet brakuje :-) stara
grupa a jeszcze wszyscy sie przy piwku nie spotkali :-)

--
Best regards
 	The EaGle