Re: Wyciszanie wentylator procesora

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 23:17:15 MET

"Kzysio" <kzysio_at_WYTNIJ-TOpoczta.onet.pl>, wrote in

> A i owszem, pojawia: "Select a speed to change its setting";)) i nic
> więcej. Niestety nie mogę podświetlić (zaznaczyć) żadnej pozycji bo jej
> nie ma:( Jak nie wierzysz, to mogę zrzucić screen-a i wysłać Ci na
> priva:)

Ok wyslij

> 2. Zakupię cichy wentylatorek, jeżeli nadal nie będę zadowolony
> 3. Skorzystam z schematu na który podałaś namiary wcześniej (już mogę
> połączyć się ze stronką) - oczywiście nie zrobię go sam;), zlecę w
> sklepie elektronicznym.

Plan bardzo dobry :-)
Ja mialem maly problem z kupieniem termistora do ukladu (nie ma jak
swietnie zaopatrzony Gdansk). Mozesz tez pomyslec o zwolnieniu witraka na
7V przez diody. Sa linki na stronie co Ci podalem

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!