Re: PIII 1,2 i 1,4?

Autor: bast3k (caps3l_at_kki.net.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 17:05:31 MET

przyklad : TIVOLI --- i chyba dalej nie trzeba rozwijac tematu:-(
no ale skoro chcecie : framework korzysta ze stream'ow oraz operacji
assemblerowych niskiego poziomu. wszystkie proby kreacji file package
podczas sesji sd koncza sie padem systemu postawionego na amd. intel jest w
100% kompatybilny tak jak i riscowy rs/6000. kontynuujemy temat?
bast3k