Re: PIII 1,2 i 1,4?

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl.__!__)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 20:21:14 MET

bast3k wrote:

> przyklad : TIVOLI --- i chyba dalej nie trzeba rozwijac tematu:-(

Nie miałem z tym styczności - nie wydam konkretnej opinii.

> no ale skoro chcecie : framework korzysta ze stream'ow oraz operacji
> assemblerowych niskiego poziomu. wszystkie proby kreacji file package
> podczas sesji sd koncza sie padem systemu postawionego na amd. intel
> jest w 100% kompatybilny tak jak i riscowy rs/6000. kontynuujemy temat?

Cokolwiek ci tam nie pasuje to jakoś nie jestem przekonany do tego, że
jest to wina typu procka, a prędzej bym podejrzewał pasqdne bugi w sofcie
(z kompilatorami włącznie) / sprzęcie (np. siakieś przypadłości
konstrukcyjne płyty głównej + brak łatek w systemie) / konfiguracji.

Póki co, z mojego punktu widzenia, masz tysiące programów, programików i
programiszczy, które chodzą całymi tygodniami nie zważając na typ procka
(no chiba że siem na sztywno wkompiluje optymalizację sse2) przeciwko
jednemu - stąd mój brak przekonania do rzekomej wadliwości AMD.

Once again.

--
Pozdrówka,
        Artur Gawryszczak