Re: PIII 1,2 i 1,4?

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl.__!__)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 16:46:53 MET

bast3k wrote:

> a tak apropos amd. czy wy jestescie naprawde takie lamy, by rekomendowac
> kupno syfu?

rzuć jakieś argumenty, to nie wiec na Ujazdowskich ;-)

> sugerujecie sie jakimis brukowcami albo benchmarkami
> napisanymi przez niewiadomo kogo!

Sugeruję się np. testami które przeprowadzam samodzielnie na programach
których używam. Z tych testów wynika, że poza paskudnymi algorytmami,
które nie są w stanie efektywnie korzystać z cache procka AMD rulez.

> czy ktos z was probowal dostac sie do
> rejestrow amd? jesli tak (w co jednak watpie) to wiecie o czym mowie.
> ten procek nadaje sie jedynie do gier, ale byc moze takie jest wasze
> oczekiwanie....

Nie próbowałem, rejestry mają obchodzić kompilator, nie mnie. A jak ten
sam kod numeryczny skompilowany nawet kompilatorem Intela nie pomaga P!!!
uzyskać przewagi nad TB to jakie ja mam wnioski z tego wyciągnąć?

PS. Tnij cytaty, odpowiadaj pod postem.

--
Pozdrówka,
        Artur Gawryszczak