Kilka banalnych pytanek

Autor: Slawek (slwkk_at_poczta.fm)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 01:01:41 MET

Kilka pytan, ktore mi spac nie daja :)

1. Na plytach glownych ESC jest zintegrowana karta dzwiekowa co to za karta
i jakie sa jej osiagi ?

2. na plytach j/w jest zintegrowany kodek AC97 cz to to samo co AC3 ? Zdaje
sie, ze dzieki niemu ma byc dolby surround jesli dobrze rozumiem ? Jednak na
plycie kolegi ESC sa tylko 3 wyjscia i niema nic do podpiecia 4 glosnikow
wiec o co chodzi ?

3. Ktora plyta jest lepsza ECS SIS 735 K7S5A czy CLAYTON VIA KT133 ? Lepsza
wsumie roznie mozna to interpretowac wzasadzie wybralem juz 1 poniewaz
obsluguje UDMA 100, a pierwsza tylko UDMA66, ale moze jestescie w stanie
wybic mi ja z glowy na korzysc tej drugiej ?

4. Ile karta dzwiekowa musi miec wyjsc aby podpiac 4 glosniki, zeby bylo
dolby surround ?

5. Czy Riva tnt 2 m64 dobrze wspolpracuje z w/w plytami ?

6. U spodu Rivy tnt 2 m64 jest jakies wyjscie czy ktos wie co to jest ?

7. Co to jest (na plycie glownej) AMR ?

8. Na jakiej zasadzie dziala burn proof nagle bufor jest 0 pozniej znow 20
itd dlaczeg tak sie dzieje ?

9. Jaki polecacie tani i <b>cichy</b> cooler do amd 700 - 800

10. Czy polecacie wywalic starego sound blastera 16 isa na rzecz tej karty
dzwiekowej zintegrowanej z plytami ESC ?

11. Jak sprawdzic kiedy nadchodzi czas na wymiane zasilacza na wydajniejszy
? Obecnie mam 230V i nie wiem czy po podpieciu nowej plyty i procka nie bede
potrzebowal 300V

Okej to na tyle tych banalnych, a moze i glupich pytan mam nadzieje, ze
rozwiejecie moje watpliwosci. Wiem, ze niby wszystko moglbym znalesc w
necie, ale musialbym stracic na to duzo czasu, a tak zkorzystam z waszej
rady wkoncu dla niektorych to 3 minuty czasu na odpowiedz, a dla mnie 3
godziny szukania tego wszystkiego (w jezyku polskim).

Pozdrawiam Slawek