Re: Kilka banalnych pytanek

Autor: Slawek (slwkk_at_poczta.fm)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 14:23:32 MET

Wielkie dzieki wszystkim, ktorzy mnie uswiadomili :) Co do kupowania
lepszych obudow, kart graficznych itp. to narazie nic z tego gdyz
rozbudowuje swojego kompa za naprawde male pieniadze (bo duzych nie mam :) i
z takiego kompa: Celeron 433_at_490, Asus P2L97, Riva tnt 2 M64 agp, 128RAM,
hdd Quantum 4,3GB + bady = 2,5GB robie takie cudko: AMD Duron 800, plyta w/w
ESC, Rivka zostaje, SDRAM narazie tez, Segate lub Maxtor 60GB wiec sami
widzicie roznica znaczna :-) Pozatym jesli juz gram w cos to jakies
strategie, a do tego komp taki wystarczy. Raczej bedzie mi on sluzyl do
nauki linuxa i programowania.

pozdr. Slawek